Ozge5353 Merhabalar arkadaşlar Güzel bebeklerimize alışverişler yapıldımı neler aldınız kaç tane tulum vs ben alısverişim bitti diyordum ama bugün yıkayıp ütüledim gözüme az geldi sanki dolaba yerleştirince
1kiz1anne Ozge5353 merhaba canim bizim de herseyimiz hazir fazla kiyafet alma taraftari degilim cunki dogduktan sonra boyuna kilosuna gore alip kullanmak daha iyi diye dusunuyorum yeni dogan bir kac adet aldim en fazla da 4tane tulum onlarda 0 3 aylik dogduktan sonra devam edicem insallah 😊
Mahbuss Ozge5353 ben aldıklarımi yazıyorum canım Çıtçıtlı zıbın çok al dediler o yüzden 15 adet aldım 3 ay yarım kollu zıbın 3 tane 3 ay sıfır kol zıbın 2 tane 6 ay sıfır kollu zıbın 2 tane 1 ay uzun kol 3 tane 3 ay uzun kol zıbın 2 tane yenidoğan iç zıbın çıtçıtlı değil bu 4 tane 5 li hastane çıkışı 3 tane 0-3 ay alt üst takım şapkalı 3 tane 3 -6 ay tulum şapkalı 5 tane 3 -6 ay alt üstlü takım 6 tane alt pijama 0-3 ay ve 3 6 ay 6 tane 0-6 ay çorap 6 tane 3-6 ay çorap Bir nohut battaniye Bir kalın battaniye Bir örgü battaniye Bir penye battaniye ve müslin Çok kiyafet almak istemedim daha çevremden de gelicek büyük ihtimalle çünkü kızım doğduktan sonra gelişimine göre almak istiyorum
Ozge5353 1kiz1anne Evet aslında bende hep öyle düşündüm bikaç video izleyerek aldım bazı şeyleri sonra benim dolabım neden onların gibi dolmadı dedim😂 bizimde 5 tulum var 5 tane alt esofman var geceleri giydirmek icin 3 tane de takım ve senin gibi bikaç tane yeni doğan kış olması biraz beni tedirgin ediyor acıkcası kurumaz vs diye ama olmazsa cıkıp alırız artık yetmediği yerde 🤷🏻♀️
Kaderozy Ozge5353 bu yazdiklarinsa eğer çok az çok çabuk büyüyorlar ama çok çabuk da kirletiyorlar günde 2.3 kez kıyafet değişiyor kusuyor bezi sizdiriyor bazen ve bu mevsimde de kıyafet kurutmak çok Zor
gamzelim2234 @Ozge5353 bende yeni yıkamaya başladım banada sanki çok almışım gibi geldi birde eş dostta sürekli hediye olarak yolluyor iyice çoğaldı 🙈 genellikle 0-3 ay tulum zıbın ve pijama altı ve battaniyeler aldım birde annem çok el örgüsü tulum hırka yelek vs yaptı
Ozge5353 gamzelim2234 benimde kayınvalidem sağolsun inanılmaz örgüler yaptı yelekler hırkalar tulumlar rizeden gelemedi onlar henüz onunda boşluğu var tabii 😂
Sedatskncy Ben hepsini 0-3 ay aldim.Pijama takımı(3 adet),tulum(4 adet),ayakli alt pijama(3 adet),2 tane hastane çıkışı,7 tane çıtçıtlı body aldım.3-6 ay hic birşey almadim tam mevsim gecisine denk geliyor zaten.
Ozge5353 Sedatskncy bende hep 0-3 ay için yöneldim doktorum basta bacak boyu uzun boylu olacak dediği için ayaklı tulumlarda özellikle onlara yöneldimm
Ozge5353 Mahbuss maşallah şimdi bunları okuyunca ben gene eksik kaldım sanki 😊 listene bakarak bende bikaç ekleme daha yaparım canım teşekkür ederimm sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun hepimize inşallah
tnc35 Mahbuss Bende sizin gibi ağırlıklı 3-6 ay aldım uzun kollu takımlar,tulumlar falan ama tereddutteyim iyi mi yaptım kötü mü bilemedim mevsim geçişine denk geliyor 🤦
Mahbuss Ozge5353 amin inşallah canım 🤲 Valla çevremin önerilerine göre aldım çok batıyor sürekli üst değişiyor diyince
Sedatskncy Valla bana olur gibi geliyo 3 aya kadar ama gelişimi nasıl olur doğduktan sonra bilemiyorum birde dediğim gibi 3 ay sonrasi yaz başlangıcına denk geliyor ben hiç almadim 3-6 ay.Duruma gore bakıp alcam artik😊
Ozge5353 Sedatskncy evet aslında bizi yoran kısım tamda burası birşey beğeniyorum mesela ee diyorum kücükken olmayacak olacak zamanda kış bitecek 🤷🏻♀️ Alırken heryerde tereddütte kalıyorum 0-3 ay aralığı almak en mantıklısı canım benimde hiç 3-6 aylık birşeyim yok ama kayınvalidem memlekette 9-12 bile almış😂 hemen büyüyorlar diye 😂😂😂
Ozge5353 Mahbuss benim yengem yeni doğum yaptı evet şahit oluyorum bende bir anda bellerine kadar çıkan şeyler yapabiliyor küçük yumurcaklar 🤭 ama bizim sülale normalde hep kızdan gittiği için kimse kıyafet sorunu yaşamadı 13 yıl sonra erkek hamileliği sırası bende herşeyi kendimiz alıyoruz mecbur
gamzelim2234 @Ozge5353 örgüler cidden çok yer kaplıyor 😁 hastane çantanızı ne zaman hazırlamayı düşünüyorsunuzz neler koyulması gerekiyor hiç bilmiyorumm
Ozge5353 gamzelim2234 ben aslında yavaş yavaş bugün başladım ona da kendim için birşeyler koydum 2 takım pjama 1 tane gecelik 1 paket depend göğüs ucu kremi bebek için 2 takım götürmeyi düşünüyorum bir tane 10lu bir tane 5li ıslak mendil alt değiştirme bezi çantam büyük o yüzden bi 20 adet bez koymayı düşünüyorum youtubeden sürekli videolar izliyorum bazıları fazla abartıyor açıkcası burda bi arkadastan görmüştüm cok güzel paketlemişti cıtcıtlı poşetlere örn hemşireye verilecek takım diye yazmış üzerine dezenfektan kağıt havlu plastik bardak vs koymuştu
EB1661 Ozge5353 merhaba bende dün gece ütüleyip kaldırdım minicik oldukları için banada az geldi ama 3 ablam var tecrübeliler onlar fazla bile deyince biraz rahatladım hemen büyüdüklerinden olması gereken kadar olsun yeter diyolar görcez bakalım. Ben yıkadım kaldırdım şimdiden zorla yaptım ağırlaşmadan yapim dedim valla bi cantaların hazırlanması kaldı çok şükür
Ozge5353 EB1661 gerçekten inanılmaz zor bende 30+6 olmama rağmen bel ağrısı cekiyorum suan en kısa zamanda çantayıda tamamlayıp koyacağım kenara bebek arabasının icindekileri söktüm onları yıkayacağım birtek onlar kaldı puset örtüsü vs ama gerçekten inanılmaz yorucu hem cok güzel minicikleri ütülemek katlamak hemde Zor :)