Tugba__- Her yemekten sonra ağızda acı bi tat oluyor çok rahatsız edici sürekli atıştırıp bastırmaya çalışıyorum yaşayan varmı
Mom091 Tugba__- Şu bikac gündür bendede var ya cok rahatsız oluyorum dediğiniz gibi sürekli atıştırıp o tatı yok etmeye çalışıyorum ama olmuyo🥴 Soğan yemiş gibiyim 😂 kac haftaliksiniz
aylh4467 Tugba__- bende özellikle tatlı şeyler yedikten sonra oluyor bende merak ediyorum sebebini nezaaman geçecek o şekilde daha çok midem bulanıyor
kubusssss17 Tugba__- ahh ahh 32.haftam doldu o tat gitmedi ama bazılarnda daha kısa sürebiliyor. Hormon salınımı ile alakalı bir durum ama resmen hayattan soğutuyor insanı
Tugba__- Mom091 7+3 bende 6. Haftada başladı devam ediyor mide bulantısı kusma vardı dr prilam dr yazdı şimdi en azından birşey yiyorum bastırsın diye ama yok geçmiyor siz kaç haftaliksiniz
Mom091 Tugba__- ayy o mide bulantilarini hic soyleme ben o kadar zor zamanlar geçirdim ki mahvetti beni 4 aya kadar sürdü insallah seninki uzun surmez 🙏🏻 34 haftalığız biz ☺️
Sorsia Haftadayim hala devam ediyor özellikle tatli çikolata vs yedikten sonra daha cok oluyor herhalde dogumdan sonra geçecek 🤷♀️ karbonatlı su ile gargara yaptim iyi geliyor ama üstüne birsey yiyince gene ayni suyu çok içiyorum en iyi gelen sey o