Dilos_drren48 Merhaba anne adaylari, Ben hastanede yalniz olmak istiyorum kimse karismasin hemen bebegime adapte olayim istiyorum sizce refakatçı olmasa je dim halledebilirmiyim?
Naazz Dilos_drren48 çok zor canım. Kesinlikle sana yardım edecek biri gerekiyor. İster normal ister sezaryen fark etmez. Doğumum çok rahat ve normal olmasına rağmen ben tek başıma yapamazdım. Hele sezaryen de hiç yapamazsın. Doğumdan sonra ister istemez hareketlerin kısıtlanıyor.
Sinemisdemiraggg Dilos_drren48 sezeryan da zaten imkansız da dediğin şey normal doğum da bile zor cnm bir gece zaten bence sorun yapılacak birşey değil
umutbaby Dilos_drren48 o yorgunluk başka bişey kendini toparladıktan sonra adapte olursun bebeğine hastane refakatçisiz olmaz bence. Çocuğu alıp kucağına vericek senin kalkıp doğrulmaya yardımcı olcak birinin olması lazım
Babyy1S Dilos_drren48 eşinizi alın yaniniza ben eşimle olucam hem sitres olmazsiniz hem de eşiniz size destek olucaktır ilk doğumunuz ise tek belki zorlanabilirsiniz cunku 1 gece kalicaginiz için doğum sonrası yorgun düşersiniz enerjiniz olmayabilir eksiğiniz falan olursa yada aciktığınızda size yemek getiricek biri olmalı
Dilos_drren48 umutbaby Kayınvaildem kalmak istiyor ama yeni dogmuş çocuk tutamam ben diyor bende kendisinden bişey isteyemem çekinirim
Dilos_drren48 Babyy1S Kayınvaildem kalmak istiyor yalnız oda ben yenidogmuş bebegi tutamam diyor şimdiden şuan 9 günüm kaldı ilk dogumum sezeryan olacagım ancak endişeler şimdiden bastı çocugu tutamayacaksa kalmasının ne anlamı varki ama degilmi ? Birde rahat edemem çekinirim diye endişe içerisindeyim açıkcası
61Aysen Dilos_drren48 bebeği tutmasi gerekmiyo zaten emzir yatir ne isi var bebgn hemn ilk etpta kucakta zaten uyuyo hep.Yanliz yapamazsın ustelik sezeryan olcaksn dikişli nasil yapmayi dusunuyosn sna evde bile en az 1 hafta hirinin yardimci olmasi lazım norml dogm gbi hemn ayaklanamayabilrsn
Babyy1S Dilos_drren48 kayinvalidenz acemi ise bence eşiniz kalsın daha iyi. eşiniz en azından dikkat eder hem sizinki sezeryanmış yürümenize destek olmalı kardeşin veya annen varsa onları çağır derim ben bile kayınvalidemle çok iyiyim ama sonuçta yabancı kesinlikle rahat edemem rahat ediceginiz birileri olmalı onemli olan sizi ve bebegi rahat ettirmesi sitrese sokması değil
Ysmn2735 Dilos_drren48 tek başına olmaz canım özelikle sezeryansa hiç olmaz doğum sonrası cok yorgun bitkin uykulu oluyorsun ve ağrıların oluyor bebekle sen ilgilenebilirsin ama seninde yardıma ihtiyacın olucak
balyanakoglum Dilos_drren48 tutamayacaksa ne işi varmış ki sağlık problemi için tutamıyorsa o başka bişey. Eşiniz kalsın mümkünse. Benim de eşim kalacak istemiyorum başka kimseyi
Dilos_drren48 balyanakoglum Aynen canım saglik problemi yok tutamam diyor sadece ozaman olmasininda bi anlami yok hastanede bende kendisinden çekinirim bişeyde isteyemem acaba hemşireler yardimci olmazmi
Nurselokuyan Kesinlikle yanında birisi kalmalı dikişin olucak kalkamıycaksın yürütecekler seni ole kolay değil den yatıcaksın kayınvaliden bebeği sana getirip memene koysa yeter başka bişey yapmasına gerek yok yanındaki kişi bebeği sana taşiycak sadece eşinde olabilir
EB1661 Dilos_drren48 Bende senin gibi kimseyi istemiyorum iki tarafdanda ablalarim çok ama istemiyorum kayınvalidemide istemiyorum sadece eşim olsun istiyorum yanımda eşim kalsın nazımda bi ona geçer zaten 😅