mxs34 Merhaba hanımlar, 37+2 hamileyim ve nişanım geldi mi gelmedi mi anlamıyorum. Böyle jel gibi sarımsı kahverengimsi tam çözemediğim akıntı geldi. resmini çektim ama buraya atsam linç yerim galiba. Nişanım gelip gelmediğini nasıl anlarım? 😂🙈
ilkim_55 mxs34 ben de merak ediyordum bugün Google’a yazdım hamilelikte nişan nasıl olur görsellerden baktım az buçuk fikir sahibi oldum en azından ordan bakın isterseniz
EB1661 mxs34 doktorumun dediğı sümüksü bi yapısı olucak rengi kahve pembemsi bi renk olucaktı ama ben daha 32 haftayım yaşamadım
Npyn09 ilkim_55 benim nisan gelmedide bende Siz googleden baktım deynce baktım Midem bulandı o yüzden 😳😂🤦♀️