d-b_2019 ben yasmin kullandım canım 5 ay kadar. Bıraktıktan sonra 2. Ay gebe kaldım şükürler olsun. Doktorun diyorsa bir zararı yoktur, ben de zamanında kistlerim için diane 35 kullanmıştım ama onun bi faydasını görmedim, yasmin adetimi filan da düzene soktu