Busra9290 canım ballı ılık süt içtim ben anında kesti bir de genel olarak domatesten, salçadan, çikolatadan felan uzak durmak gerekiyor hiç olmaması için 😔 zor evet ama o yanmayı çekmektense yemeyim daha iyi diyorum ben özellikle akşamları yememeye dikkat etmelisin naçizane görüşüm