Cevremde o kadar cok yenidogan bedeni alma, 3 aylık da cok alma cabuk büyüyecek diyen oldu ki şaştım kaldım. Tam tersine bol bol al cok kirleniyor yikamasi kurutması ütülemesi meşakkatli oluyor kışın diyenler de. Tabi ki doğduktan sonrada yetmezse alabilirdim ama ebebekte cok güzel indirim vardi, simdi de düsünüyorum fazla mi aldım iade mi etsem.. tecrübeli anneler ve hamileler siz neler aldınız? Bir de hellobaby bedenleri büyük zaten diyorlar öyle mi? Açıkcası cok büyük giydirmeyi sevmiyorum bebeklerde, tabi aldıklarımı giyemesin de istemem☺️ Kız bebek ve gelisimi normal ilerliyor bu arada.
yenidogan 50-56cm: 5 alt üst takım ve 2 tulum bir de 1-2 aylık daha süslü bir takım var.( bunları 2 ay giyebilir mi 50 cm dogdugunu düsünürsek?)
1-3 ay 56-62cm: 3 tulum, 1 esofman takım, 10 tane üst body 8 tane alt
3 ay:62 cm: 2 tane tulum
3-6 ay: 1 tulum
var