Kızlar doktorum suyunun normalin 2 katı fazla oldugunu soyledı 2.gebelıgım bu yuzden karnımda normalden buyuk cok kasılma oluyor ozellıkle aksamları şeker Olabılır dedi yarın seker yuklemesı yapılacak eger seker den degıl se neden olabılır fikri olan varmı ve erken dogum sebep olurmu