Bulutunhikayesi kayınvalidem bana doğumumdan sonra taktırmamıştı o iki doğum yapmış ben onu takınca sütüm azalırdı kızım takma dedi bende evde rahat edemiyorum zaten hemde sütüm azdı kesilir diye korkup takmamıştım 😄 ama kesinliğini bilmiyorum tabi bana ufak bi tavsiyede bulunmuştu bende dinledim 🤷🏼♀️ Ama bu kadar erken bırakmaya gerek var mı bilemiyorum