İyi geceler kızlar 28 haftalık hamileyim ama okadar naif ve kırılgan yapıya geldim ki anlatamam buna örnek bile veremiyorum. Özellikle hamile olduktan belli dönem sonra başladı. Eskiden de vardı ama bukadar degildim sanki ozamanki batırılmış duygular şimdi beni bastırır oldu artık herşeyin etkilediğini düşünüyorum
Size anlatmak istedim belki bana iyi gelir diye ben tek çocuğum ne kardeş var nede abi abla (3 tane kardeşim vefat etmis benden önce)belki kanımdan canimdan biri olsa bi nebze rahatlarmıyım diyorum ama cok caresiz hissediyorum bazı geceler . Aileme düşkündüm ama şimdi daha cok düşer oldum elimden telefon dusmez hale geldi neredeyse onlarla konusmadik saatim geçmiyor. Bu durumu eşime anlatamıyorum bazen içimin daraldığını sustugumu görünce üzülüyor oda belkide bu hastalık bizi mahvetti insanlar sevdiklerine birsey olacak diye ödü kopar oldu
Rabbim ailelerimize sağlıklı sihhatli yaşamayi nasip etsin inşallah 😔