Hamile olmadan başlamıştım çoğu şeyi unisex aldım . Cinsiyeti belli olduktan sonra eksikleri tamamladım. 25. Haftalarda hic eksiğim yoktu . Cantami da 30da hazirladim . Hamileligin ilerleyen zamanlarında ne durumda olacağımızı bilmiyoruz sonucta maddi ve fiziki güc olarak. Yavas yavas eksikleri almak daha az yorucu oluyor . 30dan sonraya bırakmak bence çok riskli . Ben 28. Haftamdan beri Çatı kemigi ağrısından dogru duzgun yürüyemiyorum ayaga kalkamıyorum. Doktorum surekli dinlen diyor. Iyiki alışverişlerimi önceden yapmışım diyorum . 35 haftalik hamileyim …