Selcan1 Merhaba Çarşamba 9 Aralık da doğumum olacak sezaryen. Önerisi tavsiyesi olan var mı ufaktan bir korku heyecan sardı aynı gün doğum yapacak olan var mı?
Esraeymenahmet Selcan1 ben🤗 korku heyecan değişik duygular içerisindeyim ilk doğumum genel anesteziyle olmuştu bu spinal olacak biraz korkuorm da acıkcası
Seyhann06 Selcan1 çarşamba kontrolüm var perşembe alacak muhtemelen bendede korkuyla karışık heyecan var ama korku ağır basıyo.
Selcan1 Esraeymenahmet benim nasıl olacak hiç bilgim de yok sizde deneyim varmış daha az heyecan olur yşne de
Selcan1 Dila_06 bakalım nasıl olacak benim de aynı şekilde insan garip oluyor önceleri sadece mutluluk heyecandı. Şimdi korku sardı yerini
Serifeisitmir Selcan1 biz canım 9 aralık sabah 8 çok heyecanliyim bir yandan da korku sardı spinal olacak katma karışık duygular içindeyim
Selcan1 Serifeisitmir beni de 9 da çağırdı doktor kaçta olur doğum bilmen tabi 😐 insallah rabbim yardımcımız olur cok heyecanlı ama daha çok korkutucu Bir gerildim normalde bisey yoktu 😓
Serifeisitmir Selcan1 bize 8 de dedi inşallah hemen alır aynen bende öyleyim bir korku heyecan mutluluk sanki tüm duyguları aynı anda yaşıyorum