Sesu merhabalar geçmiş olsun öncelikle moralinizi hiç bozmayın ben de. 16 haftalık hamileyim covit pozitif çıktım eşiö de öyle evdeyiz karantina da . Tar ve koku kaybettim bunun dışımda 3 gün geçmeyen bir baş ağrım oldu ama hasta psikolojisine girmedim online çalışmaya devam ettim evden . Kadın doğum doktorum Demir , vitamin kullanıyordum zaten bunlara ek olarak calsiyum çinko hapı verdi . Bol meyve , tavuk et suyu , sıvı gıdalar şükür toplamak üzereyiz . Korkmayın iyileşeğiz diye düşünün 👍 günlük 30.000 vakanın çoğu evde iyileşiyor neden biz onlardan olmayalım ? Ama bebeğimi bilmiyorum karantinadan sonra doktora gideceğim iyidir inşallah oda 🤗