bebeklerim2 karaciğer değerlerine baktır canım , arkadaşımında aynı sıkıntısı vardı gebelikte karaciğer değerleri yüksek çıktıgı için kaşınıyormus , cok şükür yeni doğum yaptı ama tedavisini olmazsan sıkıntın olabilir , doktor ilaç yazıyor zaten kontrol altına alınıyor hemen