Ben eşim ameliyat oldu 3 ay bekledik daha sonra 1 .5 ay ilaç kullandı hamile olduğumu öğrendim. 1 ayda ilaç etki etmiş doktorunuxu dinleyin bence. Bizde sayı hız iyiydi morfoloji kötüydü o da zaten varikoselden. Doktor ameliyat sonrası %80 olur çocuğunuz dedi . Oldu şükür. Varikoselde bazı şeyler ialçla düzeliyor anladığım kadarıyla ama morfoloji için amwliyat gerekli galiba . En güzrli doktoru dinlemek . Herkeste farklı çünkü