Asyakuzusu Temmuz7 Offf banane ya. Salaklık bizdeki yorum yapıyoruz. Ne yaparsa yapsın. Herkesin derdi kendine kadar
Tatlimm_tatlimm Liva90 ben yanlış yaptım diye onun yanlışını söyleme hakkım yok mu yani ayrıca dayak falan yazmadım ne dayakçısı
neslihann87 Asyakuzusu eşinden değil annesiyle yaşadıklar için annemle yaşamak istemiyorum anlamında ayrılmak istiyorum yazmış sanırım benmi yanlış anladım acaba