Kızım 12 aylık tam bir yasında ve kaç yıl bekledik, sonra tupbebek tedavisi ile oldu. Doktorlar normal yolla çok zor bebek Sahibi olmanız demişti ama ben adetim Baya gecikince ögrendim ki 11 haftalık hamileymişim.🥰♥️ Anlatılmaz bir mutluluk, şaşkınlık. Sevinç. Tarif edemem yani. Kızımla oğlumun arası 18 ay olacak insallah, Rabbim her isteyene versin. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤦🏻♀️
korkmamak gerek bence çok yakın yaşlar diye, Allah kimseye kaldıramayacağı yük yüklemez. İnsallah sağlıcakla hayırlısıyla birlikte büyürler. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰