alenrenas1 moralinizi bozmayın Allah onu korur birşeycik olmasın bebişlerimize Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin bence bir sıkıntı yoktur ara ara hareketleri çoğalıyor da azalıyor da, yine içiniz rahat etmeyecekse doktorunuzla iletişime geçin bir sorun rahatlamanız için