Ben de 38+4teyim akşam saatlerinde toplanma çok fazla oluyor.ara ara regl sancısı çekiyorum ama o hep bahsedilen gerçek kasılmalar henuz yok sanırım.kafasi da hala göbek deliğime yakın bı yerlerde sanırım doğmaya niyeti yok öyle bekliyoruz:)
Kinalihalime benim de mide yanmam geçti bu doğum belirtisi mi acaba