23hafta 5 günlüğüz bizde karın agrısı, sancı gibi ufak bi belirtiyle hastaneye gittik acılma olmus ,2gün hastanede kaldık şimdi evdeyiz progestan ve endol kullanıyorum. Cok riskli ihmal etmeyin sakın ayak altına yastıkla sürekli yatıcaksın dediler erken dogum olabılırmiş :((