Ecre4141 Selam arkadaşlar benim doktorum vardı fakat bugün yaşadığım bi olaydan dolayı doktorumu değiştirme kararı aldım memnun olduğunuz doktor adı yazarmısınız
Merve599 Ecre4141 Medicalpark Kocaeli Sebiha hanım çok memnunum ve çok ilgili doktor muayene ücreti biraz fazla ama doktorun odasında 30-35 dakika bazen daha duruyorsunuz… bu sebeple ayrıntılı herşeyi incelemiş oluyor doktor
Zeyzey41 Konak hastanesi gulcın hanım kendisine ikinci bebeğime gidiyorm gayet iyidir aynı hastanede erkan beyde öyle
mrv2006 Damlaysima merhabalar funda hanımda doğum mu yaptınız acaba ya da yakınınız var mı bildiğiniz. Normal doğumları nasıl oluyor hem doktor hem hastane açısından merak ediyorum.