Kızlar 10 gün önce doktor randevum var dı su fazlalığı gördü doktrm snra şeker sınırda çıktı ondan olablr tatlı hamur işi yemek yok dedi dikkat ettm snra dğn kontrolm vardı çatı muayeneside olcaktı ultrason da suyun az dedi 10 gün içinde sadece yediklerindem olmaz acaba sıyun mu geldi dedi bende hayr hissetmedim hiç dedm alttan muayene etcem kese falan delinmiş se suyun gelr anlarz dedi ıkınmamı ve öksrmemi istedi su falan gelme durumu yok dedi akıntın fazla dedi fitil verdi hatta ve de en önemlisi 10 gün önce bebeğimin kilosu 2600 dü şimdi 2700 olmş sadece 100 grm almş dedi sıkı takip yapcak salı günü bi daha çağrdı benim gibi su azlığı bebek kilo almaması gibi durm yaşayanlar var mı acaba doğum yakın olduğu için mi suyum az