MehtapAhmet En zoruymuş isim seçmek hiçbir ismi yakıştıramamak farklı aramak yeni nesil olsun derken buğün karar verdik Oğlumuzun adı ARHAN AGAH adınla gel hayırla yaşa oğlum 🤲🏻👼🏻😘
Aysin1 Sağlıkla gelsin inşallah oğlunuz☺️🙏🏼 Bizim de bir süredir aklımızdaydı ve sanırım artık netleşti, Arhan ismini koyacağız🥰
MehtapAhmet Aysin1 Aaa çok sevindim 😊 Bence çok güzel çocukkende büyüyncede kullanabilir ben anaokulu öğretmeniyim açıkcası hep aynı isimleri görüyorum çocuklarda arhanın anlamıda güzel karakterli güzel çocuklar olurlar inşallah sizede hayırlı olsun 🌸
Aysin1 MehtapAhmet çok teşekkür ederimm☺️🙏🏼 Biz de ilerisini düşündük aslında, karizmatik bir isim gibi geldi. Evet anlamı da çok hoş, hem eski hem yeni gibi bir isim🥰 adlarıyla yaşasın miniklerimiz❤️