Tarcininannesi nur0312 daha çok erken,, bana doktorum demiştiki ben prensip olarak 10 haftadan önce dinletmiyorum kalp atışlarını çok erken çünkü...tabi ben ısrar ettim 7.Haftam falandı sanırım dinlediğimizde...endişelenme sakın yani daha çok minik...
Seher7213 Cok normal 7. Hada 8. Haftada basliyor bazen bnim kizimda 7. Haftada susn hamileyim 7. Haftada duydum yine
1072PINAR Canım endişe etme bak ben 8. Haftanın içindeyim hala bebek Yok betam artmıyor ve bana bile bekle diyorlar.
Ceylanyusuf nur0312 korkma canım benim inşallah bişey yok daha erken duymam için ben 16haftalıkken duydum kalp atışını korkma canm
Seyhann Bence de korkma benim 7+3 dü bebeği gördü kalp atışı duyulmadı alttan muayneyle duyuldu anca 6 haftalıkken bebek bile olusmamisti korkmuştum bende niye bebek yok dye aklına kötü şeyler getirme hc 😊
Ikinciyibekliyorum nur0312 bizde 8. Haftada duyduk. 6. Haftada falan keseyi zor görmüştü doktorum. 2 hafta sonra gel dedi 8. Haftada gittik kalp atışı mevcuttu
8278 Benimde ilk kalbi 9.haftada yada10 da cok gec duydum. Nerdeyse ölmüs kabul etcektim niye bu kadar gec diye kesin bisey var dedim. Bence bekle
Busrayyy nur0312 Benim de 6. Haftada atmamıştı canım 7. Haftada gittim attı çok şükür içini ferah tut sende atar inşAllah🤲🏻
NNeslihaNN nur0312 benimde sekizinci haftada alttan ultrasonla duyuldu pozitif düşün duyarsın inşallah 🙂