Zafsim0801 Kızlar gerçekten hayatımı etkılıyor suanda yürüme mesafesi bir yere bile gidemıyorum her yarım saatte bir vcye çıkmak normal mi hemen idrarım gelıyor gibi hissediyorum gece 2 saatte bir kalkıyorum normal mi
alenrenas1 Zafsim0801 kacıncı haftadasın canım ben 31+4 5 dakikada 1 gidiyorum dısarıya cıkmadan gidiyorum daha otoparka iner inmez tekrar geliyor 🤣eşime gecen dedim altımı baglayacam yani artık dısarıya en yakın markette bile gidince alelacele alacagımı alıp cıkıyorum
Azizesoran Zafsim0801 Kaçıncı haftadasın canım? Daha yarım saat önce bir tekme attı beyefendi idrar torbama mı denk geldi naptı idrarım olmadığı halde altıma kaçırdım. Gece depend giyip yatcam😏 35. Haftamdayım
Busbus58 Zafsim0801 ben ilk öğrendiğimden beri wc deyim 😬😬 şuan 27 yiz nasipse hala wc deyim. Gecemin yarısı tuvalette geçiyor😄
Kirazcoban33 Zafsim0801 en büyük sıkıntılardan birisi 29 haftadır yaşiyorum bu sorunu 😒hele gecelerı yatağa girdiğimiz de daha çok oluyor ne alaka ise
Zafsim0801 Busbus58 vallla mi desene tek degılım çalışıyorum ya gece uyku yok artık her 2 saate bir karnım catlıyor dikkat ettim idraraaa sıkışık olduğumda bebek daha fazla Pıt pıt hareket edıyor nedendir
Pinarpinar Bende 21 haftaligim 2 dakkada bir wc deyim disariya cikmak istemiyorum sürekli sıkışıyom wc ye zor yetisiyom carsamba günü doktoruma soracam