Susam1 Kızlar kızım için oda dekorasyonlarına bakıyorum kıyafet falan alıyorum eşime gösteriyorum her şeyi oluyor da adı yok dedi 😂 haklı olarak kafamızda 3 isim var sizce hangisi 🙄 1.Gece 2.Ada 3.Eylül
Susam1 A-F-B kızda erkekte olurmuş Gece havalı geliyor ama bir yönden de aklıma bir yerde yatmıyor tam ondan kararsız kaldım
Miniginannesiiiii Susam1 benim kız olursa eylül koycağım için eylül ismini seviyorum sizde eylül düşünebilirsiniz 🙈 daha biz 5 hafta 4 günlüğüz 😚
Susam1 Miniginannesiiiii oyy maşallah 🎀 Eylül bizim ilişkiye başlama ayımız evlenme ayımız ondan biraz daha yakın geliyor ama yinede işte kararsızım 🙄
mercimeginanne Susam1 eylül tavsiye etmem 2 tane Eylül tanıyorum biri kuzenim ikiside birbirinden fena 🙈