Matmazel_ Arkadaşlar pruluton depot iğne vuruluyorum 3 günde bir bugün yanlış yerden mi vurdular naptılarsa hala batıyor ağrıyor yA
dugmeninannesiii Matmazel_ canım bende 6. Ve 8 haftamda lekelenmem olduğu için yaptırmıştım iki kere. Tanıdık hemşire ilacın yağlu olduğunu ve yakabilceğini söylemişti
Bebek-geliyor Matmazel_ bende haftada bir vuruluyorum. Yağlı iğne olduğu için vurmaya başladığı andan itibaren yanma yapıyor sanki iğne ucu içeride kalmış hissi ve ağrı oluyor. 1-2 gün sonra da beze gibi hafif şişlik yapıp 4-5 günde geçiyor. Pamuğa kolonya döküp ovun biraz inşallah geçirir bende geçirmemişti.
Ayseninkizi11 Matmazel_ canım bn 3 ay kullandım çok ağrı oluyor hatta bn bi kaç gün boyunca yürüyemedim vurulan yer şişmişti. 1 haftaya kadar geçer.
sedaa_aa Ben de vurulmuştum çok yağlı bi ilaç o yüzden ağrı oluyor genelde yapan hemşire bol bol uygulanan bölgeye masaj yapmamı söylemişti hatta alkol dağıtırmış Ağrıyı o yüzden kolonyalı ya da alkollü pamukla masaj yap demişti
minikcasper Matmazel_ amaann o iğne sıkıntılı ya bende olmuştum aşırı yakmıştı beni galiba yağlı bi iğne baya yaktı beni
Elifaysu Matmazel_ canım onun ağrısı kadar ağrı çekmedim o iğneyi yaptırdığı da yapılan yeri ovmaya çalış ve bolca dinlen ben hata ettim bütün bacaklarım üst bacak kısmı popo kısmı kollarom şişti ve ağrısı dayanılmaz di çok kotu yağlı bir ilaç olduğu için
Melike95 Matmazel_ 11 haftadır kullanıyorum bazen şişlikler geçmiyor tekrar aynı yerden yapılınca iğne bendede batma yanma oluyor
Bsmlh Matmazel_ ben 3,5 aylık olana kadar vuruldum o iğne öyle maalesef ama hem besleyıcı hemde iyi bir iğne ben iğne akşamı biraz kolonya pamuk koyuyordum yada buz agrısını alıyor
Mercimeginannesi123 Matmazel_ 8. Haftamdan beri kullanıyorum şuan 27.haftadayız ilk başlarda dayanılmaz agrılar yapıyordu şimdi alıştım ama ara ars yine resmen yapılan yere jilet atmışçasına agrıyor korkma yani agır Bi iğne