Ozge20ulu bal bozulan bişey değil hamilelikten sonra yemeye başlarsın ama hamilelikte yenilmiyo diye bişey yok ben grip olcamı hissettim hergün sabah akşam ballı limon içtim. Kahvaltımda hergün val kaymak bal rereyağ var hergün yerim 3 ablam var 3ününde ikişer çocugu var herbiride abartmadıkları sürece herşeyi yediler çocukların maşAllahı var hamileligimizi işkenceye çevirmeyelim bence bende ilk başlarda böyleydim sonra baktım herkez kafasından uyduruyo herşey abartılmadıgı ve çok iyi piştiği sürece yenilmeli dedim bıraktım yani. 32 haftalığım birtek ciğere cesaret edemedim leke olayı ne derece doğru bilemediğimden