Nesrinalm Arkadaşlar, devlet hastanesinde 28. Haftada kan uyuşmazlığı iğnesi olan var mı? İğneyi biz mi eczaneden alıyoruz, yoksa doktor direk yapıyomu veya yönlendirip başkası mı yapıyor. İğneyi devlet hastanesinde vurulanlar yazabilir mi
Karsesi Nesrinalm merhaba ben özelde kontrole gidiyorum ama iğnemi devlette yaptırdım. İndirekt coombs testimin sonucunu ve kan grubu belgelerimizi alıp basvurdum normal muayene şeklinde. Kadın dogum yatıs servisine yönlendirdiler orada belgelerimi doldurdular iğneyi vurdular çıktım geldim. İğne ordaydı ben herhangi bir sey yapmadım yani