tgbktszdmr Kızlar 23 haftalığım çok düzenli değil kızımın hareketleri. İlk gebeliğim. Normal mi sizce ? Ne zaman düzene giriyor benim gibi olan var mıydı.. yardımcı olursanız sevinirim
Ipek0z Ben de 23 haftalığım ama düzenli derken nasıl olması gerekiyor bilmiyorum 🤷🏻♀️ ama genelde sabahları ve bu saatlerden sonra çok sık oynuyor öğle saatleri çok hareketli değil. Bu haftalarda günde ortalama kaç kez hissetmek gerekir ki?