Ben ilk doğduğunda prima kullandım bir ara sleepy denedim yerli diye ama hiç memnun kalmadım molfix hediye gelmişti o zaten tam.bir fiyaskoydu prima çok güzel ama kalıpları küçük ve bebek büyüdükçe daha da masraflaniyor prima tercihi
Ben uzun zamandır e bebek.markası olan baby me yi kullanıyorum ve memnunum aklında. Olsun.
Eğer e bebekten aldığın bu markada memnun kalmazsan iade edip paranın geri alabiliyorsun bilgin olsun