Pkosendrom Kızlar bugün bir kupa sallama çay içtim şu anda Canım acayip ikisi bir arada Nescafe istiyor Çayda Nescafe de kafeinli sizce icsem Bir kupa bebeğime bir zararı olur mu fazla mı kafein tüketmiş olurum 18+2 hamileyim
Anne18 Pkosendrom 1 kupa değilde daha az içebilirsiniz canım nefsini köreltsin 😊valla bende azıcık şimdi cipsi yedim napayım can cekiyor
halitefe Pkosendrom canım içsen sıkıntı değil ama 2 si bir arada yerine normal sütle sade nescafeyi karıştırıp.içsen daha iyi süt tozu baya zararlı bişey kafeinden çok