Babyjo bana kalsa sen ilk ay alacaktım ilk heves ya ondan almışsın normal heyecanın 🤗 17+2 yim bebek banyo takımı aldım küveti kovası falan, lif ördüm sakallı ipten küvetinin renginde, battaniye aldım,2 tane 5 li hastane çıkışı aldım, 1 de pijama takımı aldım 🎀 önümüzdeki ayda gidip kıyafetlerini alcam birazını kayınvalidemle birazını eşimle 🐣 son aylara da arabası beşiği falan onları alırım diye düşünüyorum Allah sona kadar sürdürsün hayırlısıyla inşallah hepimizinkini 🤲