Hazır oğlumuza isim arıyorken belki ilham olur ışık olur.önce ben başlayım eşim.evde doğduğundan cinsiyet belli değil tabi doğunca öğreniyolar 4. Cocuk eşim. diger 3 kardesinide hepsi erkek ayni kisi doğurtmus tabi eşimde erkek olunca ebe diyoki( ebede komsulari tabi )oğlumun adını koyun diğer yardımda bulunanda senin oğlunun adını niye koyalım benimkinin ki koysun demisler. Tabi diger 3 erkekte hep aileden almış isimleri kaynanamda kararsız kalmış.kaynanamda zaten isim bakmamıştık oda kaynanısına soruyor sen bilirsin diyor kaynanamda kura cektiryor.doğumda yardimci olan ebenin oğlunun ismi cikiyor.onu koyuyolar.necmettin dogum yaptiran ebininkinide gobek ismi koyuyolar halil tabi gel zaman git zaman eşim.şuanda gobek adini halil ismini kullaniyor.varsa sizinde degisik hikayeniz paylasin sohbet olsu.::))