8 haftalik hamileyim ve 2 kilo aldim. Hiç mide bulantım falan yok ara ara kasik sancısı yaşıyorum ve uykusuz oluyorum başka hiç bir belirtim yok, doktorum normal olabilir diyor ama ben çok kafama takıyorum var mı benim gibi ilk aylarda kilo alıp sonradan veren