Kızlar 37+5 teyim dün doktor kontrolüm vardı ultrason da su azlığı gördü 10 gün önce su fazlalığım vardı şeker sınırdaydı ondan olblr dedi doktrm snra bu muayenemde şaşrdı acaba sen fark etmeden suyun mu geldi dedi bende hayr dedim normal akıntım var dedm muyane edicem dedi ıkın nasılsın öksür dedi eğer kese delinmişse suyun sızar dedi neyse baktı su falan gelmedi akıntın yoğn dedi fitil verdi bi kaç gün sonra bi daha görelim dedi bi cm açılmam var bu arada ve en önemlisi 10 gün önce bebeğimin kilosu 2600 dü bu gttğim de 2700 olmş doktorm kilo almamş dedi bende tedrgnm inşallah bebeğim sağlıklıdr bnm gbi durum yaşayanlar var mı acaba beni rahatlatrmsnz doğm yakın oldğu için su azlığı olblr mi acaba