Heypardon Merhaba kızlar açlık 85 tokluk 140 çıktı şeker yüklemesi diyet verdi sizlerde var mı böyle b en biraz korkuyorum
Elifaysu Heypardon sanki yüksek çıkmış canım babam yılardır şeker hastası bende genelde ölçüm yaparım ama yüksek gibi tatlivs yedinmi hiç
Sen1meleksin Heypardon benim açlık 69 tokluk 100 yoktu da tam hatırlayamadım şeker yok dedi. Ama sana şeker yüklemesi yapıldımı canım onu kesin yaptrmalısın o zaman ama korkma diyet verdiyse uygula dikkat et bişey olmaz inşaaallah
Heypardon Elifaysu baya tatlı aşerdim kilo kilo tatlı yedim sabah aç karnına bile nasıl yedim tatlıyı ondan olur mu acaba
Naaz Heypardon benimde sınırda çıkmıştı. Ama stres yapmayın diyetle düzeliyor C ok yüksek değilmiş. Arada yürüyüşte yapabilirsinz.
Elifaysu Heypardon ondan cnm biraz dikkat et günde bir kere tatlı ye mesela bir dilim gibi ye dier güne bir dilim öyle yap
Naaz Heypardon bol su iç ben günlük 3.5 4 lt içiyordum. Başlarda stres yapıyor insan oda etkiliyor sonradan geçecek emin olun. Eve şeker aleti verdimi Dr düzenli ölçüp takip edebilirsiniz
Bebek-geliyor Heypardon açlık iyi tokluk sınırda aslında çok yüksek değil 140-160 arasında olmasını istiyorlar. Benim de gebelik şekerim var diyetle düşmedi hem diyet yapıyorum hem insülin vuruyorum sabah akşam.