Hanimlar 3 aylık hamileyim ve malesef uyuz bulaştı bir akrabamizdan.Doktor bir losyon verdi fakat bir faydasıni göremedim.Bir yakinim wilkinson pomadd diye bir ilaç kullanmış ve iyi geldiğini söylüyor.Hamilelikte bu ilacı kullanan var mı varsa tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız lütfen çok kötü durumdayım 😔🙏