Hale5555 canım ben haziran ayında iğnelere başladım 10 gün sonra yumurtalarım toplandı. Ama yumurtam çok olduğu için yumurtalığım hala çok aktifti oyüzden yumurtalıkların ve rahmin kendisine gelmesini bekledik ve yumurtalarım 5. Gün donduruldu. Transferin yapılmasına karar veriken ayda iste doktor rahmi destekleyici ilaçlar veriyo beneğin daha iyi tutunmasını sağlayacak ilaçlar yani benim öyle oldu ve ilk transferde hamile kaldım çok şükür. Umarım seninde öyle olur 🌸