Asilbebek ya eski insanlar karnın cikmadimi bebeğin gelismemismi vs diyor fakat bunlar doğru deil kesinlikle itimad etme biri sana dedim gereken cevabı güzelce ver çoğu annenin iç karnı büyüktür bu yüzden karnı biraz çıkmış insanlar bile vardır iç karnın buyuktur bebeğin emin ol çok iyi gelişmiştir bırakma kimse öyle demesin sana psikolojik olarak gerçekten inşa i mahvediyorlar benimde tanıdığım beni her gördüğünde seni karnın büyümüş haaa benim gelinim buyumemis sen kilo almışsın vs vs diyordu sinirim bozuluyordu ama biliyordum ki kıskançlık tan yapılan biseydi gelinide sürekli ben kilo almadım vs vs diyordu fakat dünyanın kilosu takma cnm