Merhaba canlarım 🤍🥰 bugün 6-2 haftaligiz geçen doktora gittim keseyi gördük bebeği küçük bir nokta olarak gösterdi ama gel gör ki 4 yıldan sonra ve ne zorluklarla oldu bebeğim bu defa bulantım kusman halsizligim yorgunlugum yok bu da beni korkutuyor ara sıra günde 2 3 defa kasik ağrım oluyor içim ferahlasin diye muhabbet bana teseli ve duanızı bekliyorum 🤍💞 Allah olmayanlara versin olanları onlara bağışlasın dua eder dua beklerim 💞💞