Benimde batma zonklama oluyordu 2 doktor değiştirdim hepsi bişey yok normal dedi 3 doktor rahim yetmezliği kısalığı teşhisi koydu asla kalkma dedi progestan ve iğne başladı rahim uzunluğunu ve ayrıntılı inceleme istemelisin tabi herkeste aynısı olacak diye bişey yok ama ilerde daha da zorlaşıyor ben bu sebeble 1 bebek kaybettim 20 haftalık