Astadavistabeybi Kuzular 2 gündür nefes darlığı çekiyorum. Böyle esner gibi yaparak rahat nefes alıyorum sadece 35.haftamdayım sizce bu normal mi yoksa covid olayında da mı var ? Eşime sorsam kendi kendini vesvese etmekten covid olacaksın diyor .
deniiizz Astadavistabeybi normal canım bende 25. haftada başladı nefes darlığı 36 dayım hala devam ediyor bide bebek büyüdükçe daha da artıyor.. Covid olsan ilk belirtisi nefes darlığı olmaz zaten başka şeyler de hissedersin.