Bademoms Kızlar kasıklarımda hareketlerini hissediyorum en son başı aşağıda demişti doktorum acaba doğum belirtisimi bu
Ayferol0 Bademoms Sanmıyorum doğum belirtisi olduğunu bende kasıklarda hissediyorum bazen 39+4 haftalığız
Smyrpd Bademoms banu çiftçi ilk gebelikte bile bazen anne adayının bebeğin kanala doğru geldiğini hissedebileceğini söylemişti öyle bir şey mi acaba 😀 vakti de gelmiş kafa da aşağıdaysa kanala inmiş olabilir mi acaba 😀
acelyam Bende kasıklarda kemiğime değdiğini hissediyorum resmen ama doğum belirtisi olduğunu düşünmüyorum hani bence. 39+6 yım