Sehera1 merhb cnm öncelikle hayırlı olsun 5+6 haftalığım bende daha doktora gitmedim folık asit alıyorum hergün aynı saatte sabahları kahvaltıda 3 adet ceviz ve peynir yemeye özen gösteriyorum süt günlük içmeye çalışıyorum ve en az 1,5 litre su benım dikkat ettiklerim şimdilik bunlar haftada en az 1 günde öğünlerde balık yemeye özen göstereceğim 🙏