Sinemakts Merhaba 35 haftalik gebeyim adet agrisi gibi sanci oldu bide karnim cok sert normal mi acaba
acelyam Bende de aynısı mevcut sızlama var . Ama sancı gibi değil .aynı adet ağrısı gibi ben 39+6 yım. Belki bilen biri yazar😬
Eebruuu Bende aynı durumdayım 37+0 dayım bebek 3100 gram çarşamba günü kontrolüm var alt tarafım inanılmaz ağrıyor özellikle kemiğim anlam veremiyorum bazen yürürken bile çok zorlanıyorum ama doktorum normal dedi 🤷♀️
Sinemakts Bende simdi geldim bebek kanala girmis acılma yok ama nst ye baglayalim sancina bakalim dedi simdi bekliyorum iste