Betulkalkan Merhaba hanımlaaar🤗 nasıl gidiyor hamilelik,bebişler nasıl kiloları ben en son 30.hafta da gittim 34haftamda gidicem
Arasarzu Betulkalkan 30.haftamda 1373 gramdı 2 gün sonra gideceğim bakalım kaç olmuşuz 1 aydır görmüyorum 😊
Nergisim09 Betulkalkan cuma gunu gıttım 34+4 2,480 gram 46 santım olmuşuzz bu cuma tekrar nst mız var ,☺️☺️☺️
NurSema01 Ben en son 29+3te gittim üniversite hastanesine olduğundan zor randevu buldum 34+3te gidicem tekrar 🙄 29+3te 1290 gramdı oğluşum 🥰 artık sıkıştırma fazla arttı oturduğumda falan sanki yat rahat edemiyorum der gibi ayaklarını mideme bastırıyor 😂
Dudumrtk 31 haftalık hamileyim gögüs altı kafesim acıo sizde de oluo mu acaba arkadaşlar internette rahim genişlediği için üst kısım da genişler o yüzden oluo yazıo bazen geçio bazen gelio yeni yeni olmaya başladı
Mlk2485 Zehraa13 ben de 30+2 yim bana da oyle dedi doktor ve biraz tedirgin etti erken alabiliriz diye :( sizinki ne yorum yapti
Zehraa13 Mlk2485 banada erken doğum olabilir her hafta peranotoloji bölüm u kontrol etmesini istedi ,42 haftalık 1300 grm
Camurcu Betulkalkan 33+6 dan merhabalar 32+2 de gitmiştim 2200 gram 45 cm oğlum. Bir daha 35+2 gunlukken gidicez haftaya çarşamba yani. Baya yaklaştık doğuma ama çok ağırlaştım artık
kerimannesi Zehraa13 bana kilosu biraz az geldi canim kasar peynir kefir ve muz cok kilo aldiriyo ye istrsen
tugce_25 Zehraa13 tabiki ama kaşar peyniri ekmeksiz ye bide imom diye balik yagi var vitamin ilaci doktoruna soyle ondan kullan bnce