Zumree1 Merhabalar istanbul Bağcılar da oturuyorumTuplerde sivi birikimi var ve tikali tuplerim.tup bebek denedim.ama dustu sivi.oldugu icin brbek zehirleniyormus sividan boyle sikinti yasayan varmi yada iyi bir doktor tanıyan
Busra34ybg Zumree1 canım kendi doktorumu sana öneririm çok açık sözlü ve tecrübeli bi doktor neyse onu söylüyor insanları oyalamıyor Prof Süha Sönmez
Deletedmom5 Zumree1 benım sol tüpümde vardı bu sorun cnmmm laparaskopi yapılarak alındı tüp bebek yaptırdık gecmıs olsun.. gebe kalmak istiyorsan acilen tedavi ol
Deletedmom5 Zumree1 senden tüp bebekten once rahım flmi istemediler mi tespit etmeden nasıl tüp bebek yaparlar ki pes
Haticee0393 Zumree1 İstanbul Memorial Şişli hastanesini öneririm sana ben Hatay’dan kalktım gittim herşey o kadar detaylı yapılıyor ki şansa bırakmıyorlar hiç bişeyi şu an gebeyim çok şükür 🙏🏻 En azından ön bi görüşme yapabilirsin ilk muayene ücretsiz zaten