Mercimekmom Sumoss ben yiyorum aşırıya kaçmadan 1 günde yiceksem ara ara 2 gün yiyorum yani böyle şeyler aşırıya kaçmamak şartı ile tüketilebilir bence 😬
Aygul01 Sumoss ben canımın istedigi herseyi yedim içtim. Abartmadım aşırıya kaçmadım ama kendimi aslada kısıtlamadım sonuc oğlum yan odada mışıl mışıl uyuyor 💕
Nida_Y Sumoss cips normalde bile zararlı ama bende aşığımmm. 7. Ayımdayım her şeyden vazgeçtim cipse karşı koyamıyorum ama yinede haftada veya 10 günde bir yiyorum 😅
Sdakrbs Sumoss bir şey olmaz canım çok aşırı düşünmeyin böyle çok fazla tüketmediğin sürece ne olacak istediğini ye iç
Dadas33 12 hafatligim canim abur cubur konusunda cok cekiyor fazla değilse bile yiyorum bide kahve cok çekiyo yani turk kahvesini midem almiyor digerleri konusunda duramıyorum ya :(
Sdakrbs Sumoss rica ederim her şey kararında yetsen hiç bi şey olmaz ben kızımda hiç esirgemedim yedim içtim tabi her şeyi abartmadan çok şükür kızımın sağlığı yerinde 😊
Oysul Sumoss ayda bir kere falan ben yedim. Malum pandemiden dolayı dışarıda hiç yemek yiyemiyoruz. Arada yaptığım en büyük kaçamak cips yemek oldu 😁😁
Mercimekmom Sumoss sorunuzla alakasız ama aynı haftadayız karnınızda agrı oluyor mu hafif hafif sizi rahatsız etmeyecek şekilde