Nehirinannesii Simgedoruk ya kendi ultrason fotoğrafıma her baktığımda kız hissetmiştim. Bunda kız güzelliği var diyordum. Sizinki de öyle görünüyor. Yönü benimki ile aynı duruyor
Simgedoruk annepanda hmm evet 2 çizgi var.suan kiz çoğunlukta bakalım ne olucak.Rabbim herkese hayırlı ve sagliklisini versin insallah
Gulsen4224 fatma15 belkide cnm bakalım ne olacak senin minik rabbim gönlüne göre nasip etsin inşallah 🙈😍😘